فراخوان دومین جشنواره روابط عمومی‌های کشور

اداره کل تبلیغات دولت به لحاظ اهمیت و نقش سازنده ارتباطات و تبلیغات در نظام اطلاع‌رسانی کشور، مقدمات برگزاری دومین دوره ارزیابی و انتخاب روابط عمومی نمونه در سال 1371 را در سطح وزارت خانه ها و سازمان های دولتی فراهم کرد. به همین دلیل برای بررسی و سنجش کیفیت و میزان توفیق روابط عمومی ها در عرصه ارتباطات سازمانی و فراسازمانی،‌ با در نظر گرفتن شاخص های معتبر علمی و با بهره گیری از نظرات و تجربیات علمی و سازنده متخصصان و دست‌اندرکاران روابط عمومی،‌ اداره کل تبلیغات دولت درصدد آن است که با همکاری روابط عمومی‌های کشور گامی اساسی برای تدوین و تنظیم برنامه های دراز مدت، و برقراری ارتباطات عمیق تر و گسترده‌تر بردارد.
بنابراین دومین جشنواره روابط عمومی‌های کشور،‌ انتخاب خود را به گزینش بهترین آثار ارسال شده در بخش‌های گوناگون با توجه به رویکرد و اهداف روابط عمومی ها معطوف می‌کند. شایسته است که روابط عمومی ها در ارسال آثار به موارد زیر توجه داشته باشند:
تذکرات مهم:
1- مدارک ارسالی روابط عمومی ها برگردانده نخواهد شد.
2- زمان برگزاری جشنواره دوم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.
خواهشمند است موارد زیر را حداکثر تا تاریخ مذکور به اداره کل تبلیغات دولت ارسال نمایید.
1- دو نمونه از بهترین انتشارات ادواری (داخلی و خارجی)
2- دو نمونه از بهترین پوسترها و بروشورها
3- دو نمونه از بهترین کارهای واحد سمعی و بصری
4- یک نمونه از کار افکار سنجی(درصورت موجود بودن) همراه با پرسش نامه مربوط به آن
5- بهترین کار از نظر نوآوری و خلاقیت در سال گذشته
6- انتخاب پنج روزنامه از بین روزنامه های کثیرالانتشار که بیشترین ارتباط را با روابط عمومی داشته و به طور صمیمانه در انعکاس اخبار روابط عمومی همکاری داشته اند (به ترتیب اولویت)
فهرست اسامی هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های کشور:
- آقای دکتر عطاءا.. مهاجرانی، معاون رییس جمهور
- آقای مهندس عزت الله ضرغامی، مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
- آقای مهندس حسن رمضانیان، معاون سازمان انرژی اتمی
- آقای دکتر مهدی محسنیان راد، محقق و استاد علوم ارتباطات
- آقای جواد قاسمی، رییس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران