فراخوان دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور
اداره کل تبلیغات دولت به لحاظ اهمیت و نقش سازنده ارتباطات و تبلیغات در نظام اطلاعرسانی کشور، مقدمات برگزاری دومین دوره ارزیابی و انتخاب روابط عمومی نمونه در سال 1371 را در سطح وزارت خانه ها و سازمان های دولتی فراهم کرد. به همین دلیل برای بررسی و سنجش کیفیت و میزان توفیق روابط عمومی ها در عرصه ارتباطات سازمانی و فراسازمانی، با در نظر گرفتن شاخص های معتبر علمی و با بهره گیری از نظرات و تجربیات علمی و سازنده متخصصان و دستاندرکاران روابط عمومی، اداره کل تبلیغات دولت درصدد آن است که با همکاری روابط عمومیهای کشور گامی اساسی برای تدوین و تنظیم برنامه های دراز مدت، و برقراری ارتباطات عمیق تر و گستردهتر بردارد.
بنابراین دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور، انتخاب خود را به گزینش بهترین آثار ارسال شده در بخشهای گوناگون با توجه به رویکرد و اهداف روابط عمومی ها معطوف میکند. شایسته است که روابط عمومی ها در ارسال آثار به موارد زیر توجه داشته باشند:
تذکرات مهم:
1- مدارک ارسالی روابط عمومی ها برگردانده نخواهد شد.
2- زمان برگزاری جشنواره دوم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.
خواهشمند است موارد زیر را حداکثر تا تاریخ مذکور به اداره کل تبلیغات دولت ارسال نمایید.
1- دو نمونه از بهترین انتشارات ادواری (داخلی و خارجی)
2- دو نمونه از بهترین پوسترها و بروشورها
3- دو نمونه از بهترین کارهای واحد سمعی و بصری
4- یک نمونه از کار افکار سنجی(درصورت موجود بودن) همراه با پرسش نامه مربوط به آن
5- بهترین کار از نظر نوآوری و خلاقیت در سال گذشته
6- انتخاب پنج روزنامه از بین روزنامه های کثیرالانتشار که بیشترین ارتباط را با روابط عمومی داشته و به طور صمیمانه در انعکاس اخبار روابط عمومی همکاری داشته اند (به ترتیب اولویت)
فهرست اسامی هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور:
- آقای دکتر عطاءا.. مهاجرانی، معاون رییس جمهور
- آقای مهندس عزت الله ضرغامی، مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
- آقای مهندس حسن رمضانیان، معاون سازمان انرژی اتمی
- آقای دکتر مهدی محسنیان راد، محقق و استاد علوم ارتباطات
- آقای جواد قاسمی، رییس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران
بنابراین دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور، انتخاب خود را به گزینش بهترین آثار ارسال شده در بخشهای گوناگون با توجه به رویکرد و اهداف روابط عمومی ها معطوف میکند. شایسته است که روابط عمومی ها در ارسال آثار به موارد زیر توجه داشته باشند:
تذکرات مهم:
1- مدارک ارسالی روابط عمومی ها برگردانده نخواهد شد.
2- زمان برگزاری جشنواره دوم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.
خواهشمند است موارد زیر را حداکثر تا تاریخ مذکور به اداره کل تبلیغات دولت ارسال نمایید.
1- دو نمونه از بهترین انتشارات ادواری (داخلی و خارجی)
2- دو نمونه از بهترین پوسترها و بروشورها
3- دو نمونه از بهترین کارهای واحد سمعی و بصری
4- یک نمونه از کار افکار سنجی(درصورت موجود بودن) همراه با پرسش نامه مربوط به آن
5- بهترین کار از نظر نوآوری و خلاقیت در سال گذشته
6- انتخاب پنج روزنامه از بین روزنامه های کثیرالانتشار که بیشترین ارتباط را با روابط عمومی داشته و به طور صمیمانه در انعکاس اخبار روابط عمومی همکاری داشته اند (به ترتیب اولویت)
فهرست اسامی هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور:
- آقای دکتر عطاءا.. مهاجرانی، معاون رییس جمهور
- آقای مهندس عزت الله ضرغامی، مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
- آقای مهندس حسن رمضانیان، معاون سازمان انرژی اتمی
- آقای دکتر مهدی محسنیان راد، محقق و استاد علوم ارتباطات
- آقای جواد قاسمی، رییس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران