جشنواره روابط عمومیهای برتر
از مهمترین چالشهای کنونی روابطعمومیها در کشور فقر محسوس منابع علمی و پژوهشی در این حوزه میباشد. به طوریکه قریب به 57 سال که از ایجاد روابطعمومی به عنوان تعریف نوین آن در کشور میگذرد تعداد کتب و منابع علمی موثق چاپ شده در این زمینه کمتر از 60 جلد است. یعنی تقریباً در هر سال حدود یک کتاب در این عرصه چاپ شده. وضعیت مقالات علمی و پژوهشها نیز بهتر از کتاب نیست از سوی دیگر روابطعمومی بعنوان یک رشته و حرفه تخصصی مبتنی بر اندیشه خلاق در عرصه افکار عمومی در کشور ما بر اساس تعاریف علمی و نیازهای بومی کشور نبوده لذا ساز و کارهای مناسب هم برای توسعه و ارتقای آن کمتر ایجاد شده است. حال آنکه با قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه همه جانبه نیازهای جدید در جامعه بوجود آمده و طبعاً نیاز به تنظیم و تدوین روشهای رو به توسعه ناشی از تکامل فزاینده روابطعمومیهای نوین و کارآمد بیش از پیش احساس میشود. با سواد شدن درصد بیشتری از مردم، ایجاد تمایلات تساویطلبانه، بالا رفتن توقعات مردم از حکومتها، گسترش و تنوع وسایل ارتباط جمعی، اهمیت یافتن هر چه بیشتر افکار عمومی، رشد صنایع و شرکتهای سهامی و ... از جمله این عوامل به شمار میروند. بدیهی است در چنین شرایطی پربار کردن دانش بومی برپایه اخلاق و روانشناسی اجتماعی جامعه از طریق ساختار سازی پژوهش، تحقیقات و مطالعات بنیادی و نظری از مهمترین راهبردهاست.
اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی به عنوان متولی هماهنگی روابطعمومیهای کشور با همکاری و هماهنگی روابطعمومیها با درک این ضرورت و با رویکرد حمایت از پژوهشگران و متفکران در تلاش است که ساز و کارهای لازم را در این راستا فراهم ساخته در تقویت و توسعه جنبش نرمافزاری در عرصه روابطعمومی بکوشد- دوازدهمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- یازدهمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- دهمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- نهمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- هشتمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- هفتمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- ششمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- پنجمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- چهارمین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- سومین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- دومین جشنواره روابطعمومیهای برتر
- اولین جشنواره روابطعمومیهای برتر