مقدمه
اداره کل تبلیغات دولت به لحاظ اهمیت و نقش سازندهی ارتباطات و تبلیغات در نظام اطلاعرسانی کشور و با هدف شناسایی و معرفی وظایف و جایگاه روابط عمومی در ایران، دومین جشنوارهی روابط عمومیهای کشور را، سال 1371 در سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت در سطح وزارتخانهها و سازماهای دولتی برگزار کرد.
هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور با اعتقاد به نقش مهم و سازندهی روابط عمومی در مؤسسات و سازمانهای کشور، امسال نیز کوشش کرد که علی رغم خصایص کاملاً کیفی فعالیتهای روابط عمومی بتواند به معیارهای علمی برای ارزیابی خود دست یابد اما بیشک این داوری تابع مجموع اطلاعاتی بوده است که در دسترس قرار گرفته بود.
بنابراین دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور، انتخاب خود را به گزینش بهترین آثار ارسال شده در بخشهای گوناگون با توجه به رویکرد و اهداف روابط عمومیها معطوف کرد.
هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور با اعتقاد به نقش مهم و سازندهی روابط عمومی در مؤسسات و سازمانهای کشور، امسال نیز کوشش کرد که علی رغم خصایص کاملاً کیفی فعالیتهای روابط عمومی بتواند به معیارهای علمی برای ارزیابی خود دست یابد اما بیشک این داوری تابع مجموع اطلاعاتی بوده است که در دسترس قرار گرفته بود.
بنابراین دومین جشنواره روابط عمومیهای کشور، انتخاب خود را به گزینش بهترین آثار ارسال شده در بخشهای گوناگون با توجه به رویکرد و اهداف روابط عمومیها معطوف کرد.