برپایی نمایشگاه عملکرد فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی روابط عمومی

در سومین دوره از جشنواره روابط عمومی های کشور هم زمان با اعلام نتایج انتخاب روابط عمومی های برتر،‌ نمایشگاهی از عملکرد فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی روابط عمومی کشور برگزارشد.
نکاتی که وزارت خانه‌ها و سازمان هایی که فعالیت های نمایشگاهی آنان مورد ارزیابی قرار گرفت باید مورد توجه قرار می دادند به شرح زیر است:
1- کل امتیاز ارزیابی 150 امتیاز است که 110 امتیاز متعلق به برپایی نمایشگاه های داخلی و خارجی و 40 امتیاز آن متعلق به نوآوری و ابتکاراست.
2- در مورد سازمان ها و وزارت خانه هایی که هیچ گونه حضوری در برپایی نمایشگاه های مزبور نداشته اند،‌ ستون مربوط سفید خواهد بود.
3- از آنجا که این ارزیابی در مورد روابط عمومی ها صورت می¬گیرد،‌ میزان مشارکت روابط عمومی ها مهم ترین پارامتر است.
4- از آنجا که کار ارزیابی به صورت محرمانه انجام می¬شود نتیجه ارزیابی فعالیت های نمایشگاهی غیر علنی انجام می شود.