بیانیه هیأت داوران

به نام یزدان پاک
در جامعه کنونی، روابط عمومی‌ کوششی مدبرانه،‌ کارشناسانه،‌ منظم و‌ مستمر برای برقراری ارتباط دوسویه، اقناع و ترغیب و همگرایی با افراد،‌ گروه‌ها، سازمان ها و همگان تعریف می شود. با توجه به این تعریف و شرایط دشوار جامعه کنونی، نیاز به روابط عمومی برای کسب حمایت و پشتیبانی مخاطبان ویژه و همگان برای دستیابی به اهداف، کاملاً‌ احساس می شود.
جامعه اسلامی ایران چند سالی است که فضای جدیدی را در عرصه توسعه پایدار و همه جانبه و انسان محور در راه تحقق مردم سالاری دینی تجربه می کند. در این فضا راه برای انتقاد و پرسش و پاسخ هموار شده است.
ارزیابی و نقد صحیح عملکردها و سنجش بی طرفانه و دقیق فعالیت های روابط عمومی با معیارهای کارشناسانه و تخصصی به منظور ارتقای سطح کیفی کار،‌ شناخت نقاط قوت و ضعف،‌ کمک در رفع کاستی ها و نارسایی ها،‌ ایجاد رقابت سالم، تشویق و قدردانی از مدیران و کارشناسان موفق و تلاشگر و شکل دهی به الگوهای مناسب و مؤثر کار روابط عمومی، جزء ضروری و حتمی اقدامات توسعه بخشی روابط عمومی کشور است.
در سومین جشنواره روابط عمومی‌های کشور پس از اعلام فراخوان و طی مهلت مقرر شده برای ارسال آثار و پس از دریافت آن ها، این مدارک در هفت رشته‌ی انتشارات، ارتباط با رسانه های جمعی،‌ فعالیت های سمعی و بصری، برنامه ریزی و تشکیلات،‌ امور نمایشگاهی،‌ تحقیقات روابط عمومی، ارتباطات مردمی ارزیابی شد.

هیأت داوران ضمن تشکر از اقدامات شایسته اداره کل تبلیغات دولت و همه‌ی کسانی که در برپایی این جشنواره حضور مؤثر داشته‌اند،‌ آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارد و ارتقای سطح کیفی و کمی روابط عمومی را از ایزد منان خواستار است.