فراخوان سومین جشنواره روابط عمومی‌های کشور

اداره کل تبلیغات دولت به لحاظ اهمیت و نقش سازنده ارتباطات و تبلیغات در نظام اطلاع‌رسانی کشور، مقدمات برگزاری سومین دوره ارزیابی و انتخاب روابط عمومی نمونه در سال 1373 در سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت در سطح وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی فراهم کرد. به همین دلیل برای بررسی و سنجش کیفیت و توفیق روابط عمومی ها درعرصه ارتباطات سازمانی و فرا سازمانی،‌ با در نظر گرفتن شاخص های معتبر علمی نقاط قوت و ضعف هر یک از آن ها و با بهره گیری از نظرات و تجربیات علمی و سازنده متخصصین و دست اندرکاران روابط عمومی،‌ اداره کل تبلیغات دولت درصدد آن است که گامی اساسی جهت تدوین و تنظیم برنامه های دراز مدت که البته با همکاری دو جانبه روابط عمومی های کشور در برقراری ارتباطات عمیق تر و گسترده تر بردارد.
بنابراین سومین جشنواره برترین های روابط عمومی،‌ انتخاب خود را معطوف به گزینش بهترین آثار ارسال شده در هفت رشته‌ی: انتشارات،‌ ارتباط با رسانه‌های جمعی،‌ فعالیت‌های سمعی و بصری،‌ برنامه‌ریزی و تشکیلات،‌ امور نمایشگاهی،‌ تحقیقات روابط عمومی و ارتباطات مردمی ارزیابی می‌شود.
تذکرات مهم:
1- مهلت ارسال آثار حداکثر تا 15/4/1373 خواهد بود.
2- مدارک ارسالی روابط عمومی ها عودت داده نخواهد شد.
3- زمان برگزاری جشنواره سوم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.
خواهشمند است موارد زیر را حداکثر تا تاریخ مذکور به اداره کل تبلیغات دولت ارسال نمایید.
1- دو نمونه از بهترین انتشارات ادواری (داخلی و خارجی)
2- دو نمونه از بهترین پوسترها و بروشورها
3- دو نمونه از بهترین کارهای واحد سمعی و بصری
4- یک نمونه از کار افکار سنجی( درصورت موجود بودن) همراه با پرسشنامه مربوط به آن
5- بهترین کار از نظر نوآوری و خلاقیت در سال گذشته(72)
6- انتخاب پنج روزنامه از بین روزنامه های کثیر الانتشار که بیشترین ارتباط را با روابط عمومی داشته و بطور صمیمانه در انعکاس اخبار روابط عمومی همکاری داشته اند (به ترتیب اولویت)