فرم نظرخواهي از وزير / رييس سازمان/ مدير عامل شركت درباره ارزيابي/فعاليت هاي روابط عمومي دستگاه مربوطه

جنبه اصلي شاخص و معيارها

فعاليت هاي ارتباطي(4)
پ- ميزان موفقيت در برقراري ارتباط مستمر و كارآمد با ساير ارگان ها و دستگاه هاي اجرايي
ت- ميزان موفقيت براي تسهيل ارتباط با بخش هاي گوناگون وزارت خانه ها

فعاليت هاي انتشاراتي(5)
الف- ميزان موفقيت در انتشار منظم نشريات ادواري
ب- ميزان موفقيت در ارايه ايده هاي مطلوب و نوين،‌ و بهره گيري از اصول تهيه
و تدوين نشريات
پ- ميزان موفقيت در انتشار كتاب،‌بولتن و ساير اقلام انتشاراتي
ت- ميزان موفقيت در ايجاد مركز اسناد و مدارك مرتبط با روابط عمومي(آرشيو
تخصصي)

فعاليت هاي تبليغاتي (6) الف- ميزان موفقيت در برگزاري نمايشگاه هاي درون سازماني و برون سازماني

فرم نظر خواهي از مديركل تبليغات دولت
جنبه هاي اصلي شاخص و معيارها

مديريت فعاليت هاي ارتباطي
ميزان آشنايي مدير روابط عمومي با مقوله روابط عمومي و توانايي هاي وي در انجام وظايف محوله
ميزان انگيزه مدير روابط عمومي در ارتقاي كيفي و كمي فعاليت هاي روابط عمومي
ميزان قابل قبول بودن واحد روابط عمومي در مجموعه روابط عمومي هاي دستگاه دولتي
ميزان موفقيت در برقراري ارتباط با بخش هاي مختلف اداره كل
ميزان موفقيت در پاسخگويي به درخواست هاي اداره كل
ميزان موفقيت در ارسال مقاله و گزارش براي درج بولتن ها
ميزان چگونگي حضور در نمايشگاه هاي استاني و سراسري

فرم نظر خواهي از نويسندگان،‌ خبرنگاران و نمايندگان وسايل ارتباط جمعي محلي
جنبه هاي اصلي شاخص و معيارها

فعاليت هاي ارتباطي و خبررساني
ميزان موفقيت در پاسخگويي به درخواست هاي نمايندگان وسايل ارتباط جمعي در ارسال اخبار و گزارش هاي به هنگام
ميزان موفقيت در تشكيل جلسات مصاحبه هاي مطبوعاتي راديو و تلويزيوني
ميزان موفقيت در برنامه ريزي و تدارك بازديد نمايندگان وسايل ارتباط جمعي از فعاليت هاي سازمان مربوط
ميزان موفقيت در پاسخگويي به هنگام به نظرگاه هاي مردم كه در رسانه منعكس مي شود