مقدمه

ششمين دوره انتخاب برترين هاي روابط عمومي،‌ مهرماه سال 1377 با حضور روابط عمومي هاي 60 وزارت‌خانه، شركت، نهاد و سازمان در محل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تهران برگزار شد. ايجاد رقابت سالم و ارتقاي سطح كيفي فعاليت هاي روابط عمومي ها،‌ شناخت نقاط ضعف و قوت و تقدير و قدرداني از روابط عمومي هاي نمونه كشور از جمله اهداف برگزاري ششمين جشنواره انتخاب روابط عمومي هاي برتر بود.
در ششمين جشنواره روابط عمومي هاي كشور، اقدام هاي جديدي از قبيل: برگزاري جلسه‌ي توجيهي براي مسؤولان و نمايندگان روابط عمومي انجام شد. از ديگر تغييرات اين دوره انتخاب كارشناس برتر، انتخاب دانشجوي برتر و رسانه‌ي برتر بود.
در اين دوره به منظور حذف مسايل و مشكلات دوره هاي پيشين، با توجه به ماهيت متفاوت كار در وزارت خانه‌ها،‌ سازمان ها و شركت ها و همچنين تفاوت ميان روابط عمومي ها به لحاظ امكانات از كليه روابط عمومي ها خواسته شد تا ضمن مطالعه‌ي طرح گروه بندي شده توسط اداره كل تبليغات، نظر خود را در خصوص جايگاه واحد سازماني خود در گروه بندي پيشنهادي اعلام كنند.
از ديگر تغييرات ششمين دوره انتخاب برترين هاي روابط عمومي،‌ انتخاب دانشجوي پيشكسوت و رسانه برتر است.