سخنراني سياوش صادقي تبار، مدير كل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
روابط عمومي خود را با تواناييهايش معرفي ميكند
سياوش صادقي تبار- مدير كل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
اگر روابط عمومي را عامل دسترسي بين سازمان و مخاطب بدانيم، در اين صورت درك فضاي بيرون و آگاه ساختن مديران از مسايل راهبردي براي ارتقاي سطح كيفي و حتي كمي روابط عموميها شناخته ميشود. در اين فرآيند براي نقش تعيين كننده افكار عمومي و پذيرش مسايل، نياز جامعه به روابط عمومي مشخص ميشود.
با توجه به ضرورت پاسخگويي صادقانه و همكاري همه جانبه روابط عموميها، هفتمين جشنواره برترين هاي روابط عمومي شكل گرفت. از اهداف اين جشنواره ميتوان به كشف توانايي هاي روابط عمومي ها با شناخت نقاط قوت و ضعف آنها، امكان برنامه ريزي براي رفع نواقص اشاره كرد.
عده اي از مسؤولان و مديران و دست اندركاران روابط عمومي معتقد بودند كه انتخاب روابط عمومي برتر با توجه به اين كه همهي روابط عمومي ها از امكانات و توانايي ها و بودجه و نيروهاي همسان برخورد نيستند، انتخاب روابط عمومي ها بدون در نظر گرفتن اين ناهمساني ها كارساز و مفيد نيست. بايد به روابط عمومي ها اين فرصت را بدهيم تا بتوانند در عرصههاي مختلف، با استفاده از تواناييهايي كه دارند خود را معرفي كنند. بر اين اساس بهترين هاي روابط عمومي در اين جشنواره معرفي شدند.
در پايان از همه دوستان و اساتيدي كه با همكاري خود در برگزاري اين جشنواره ما را ياري و در اين محفل علمي شركت كردند، سپاسگذارم.
سياوش صادقي تبار- مدير كل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
اگر روابط عمومي را عامل دسترسي بين سازمان و مخاطب بدانيم، در اين صورت درك فضاي بيرون و آگاه ساختن مديران از مسايل راهبردي براي ارتقاي سطح كيفي و حتي كمي روابط عموميها شناخته ميشود. در اين فرآيند براي نقش تعيين كننده افكار عمومي و پذيرش مسايل، نياز جامعه به روابط عمومي مشخص ميشود.
با توجه به ضرورت پاسخگويي صادقانه و همكاري همه جانبه روابط عموميها، هفتمين جشنواره برترين هاي روابط عمومي شكل گرفت. از اهداف اين جشنواره ميتوان به كشف توانايي هاي روابط عمومي ها با شناخت نقاط قوت و ضعف آنها، امكان برنامه ريزي براي رفع نواقص اشاره كرد.
عده اي از مسؤولان و مديران و دست اندركاران روابط عمومي معتقد بودند كه انتخاب روابط عمومي برتر با توجه به اين كه همهي روابط عمومي ها از امكانات و توانايي ها و بودجه و نيروهاي همسان برخورد نيستند، انتخاب روابط عمومي ها بدون در نظر گرفتن اين ناهمساني ها كارساز و مفيد نيست. بايد به روابط عمومي ها اين فرصت را بدهيم تا بتوانند در عرصههاي مختلف، با استفاده از تواناييهايي كه دارند خود را معرفي كنند. بر اين اساس بهترين هاي روابط عمومي در اين جشنواره معرفي شدند.
در پايان از همه دوستان و اساتيدي كه با همكاري خود در برگزاري اين جشنواره ما را ياري و در اين محفل علمي شركت كردند، سپاسگذارم.