تبلیغات بازرگانی | معرفی منابع تبلیغات
"پیتر فیسک" فیزیکدان و محقق مشهور، معتقد است، انسانها نابغه به دنیا نمیآیند، بلکه نابغه میشوند. فیسک نویسنده کتاب "پرورش نبوغ بازاریابی" است و بر اساس همین اعتقاد، به نگارش این کتاب اهتمام ورزیده است.
وی در خصوص دلایل نگارش چنین کتابی میگوید: من میخواهم به شما الهام ببخشم که به شکلی متفاوت بیندیشید و دست به بازاریابی عالی بزنید... بازاریابی دارای یک پایگاه قدرت بیهمتا است که کسب و کار از آنجا راهبری میشود."
"پرورش نبوغ بازاریابی" از سوی نشر "بازاریابی"، در سال 1390 منتشر شد و با ترجمهای از سینا قربانلو، به معرفی منابع نبوغ و طراحی کسب و کار و نحوه اجرای آن میپردازد. این کتاب مشتمل بر5 بخش و 15 قسمت است. خلاقیت، اندیشه ورزی، رقابت، هدایتگری و همزاد، بخشهای پنجگانه این کتاب هستند.
کتاب یاد شده نگاه کلاسیک بنگاههای اقتصادی را -که در سالهای گذشته از درون به بیرون بوده است- به چالش میکشد و به ارائه طرحی نو در این زمینه و تشریح دلایل خود میپردازد. در این کتاب ضمن توضیحات بیشتر درباره فرد نابغه، با ویژگیهای این افراد آشنا خواهید شد و همچنین میتوانید به اطلاعاتی در خصوص چالشهای راهبرد نام تجاری، مشتریمداری، ارتباطات، قیمتگذاری و در نهایت اجرا دست یابید.
نویسنده در پایان فهرستهایی از نام نوابغ بازاریابی عصر حاضر، نگاه این نوابغ و روشهای ساده سازی بیشتر ارتباط با مشتری را ارائه میکند که مطالعه آن برای علاقمندان به حوزه تبلیغات و بازاریابی خالی از لطف نیست.
مترجم کتاب "پرورش نبوغ بازاریابی" معتقد است، پیترفیسک با نگارش این کتاب، میکوشد تا زنگ بیدارباش را برای آن دسته از کسانی که به نحوی در یک کسب و کار به فعالیت مشغولند، اما هنوز به اهمیت تغییرات سریع و پی در پی جهان و تاثیر آن بر کسب و کار خود پی نبردهاند، به صدا در آورد.
وی در خصوص دلایل نگارش چنین کتابی میگوید: من میخواهم به شما الهام ببخشم که به شکلی متفاوت بیندیشید و دست به بازاریابی عالی بزنید... بازاریابی دارای یک پایگاه قدرت بیهمتا است که کسب و کار از آنجا راهبری میشود."
"پرورش نبوغ بازاریابی" از سوی نشر "بازاریابی"، در سال 1390 منتشر شد و با ترجمهای از سینا قربانلو، به معرفی منابع نبوغ و طراحی کسب و کار و نحوه اجرای آن میپردازد. این کتاب مشتمل بر5 بخش و 15 قسمت است. خلاقیت، اندیشه ورزی، رقابت، هدایتگری و همزاد، بخشهای پنجگانه این کتاب هستند.
کتاب یاد شده نگاه کلاسیک بنگاههای اقتصادی را -که در سالهای گذشته از درون به بیرون بوده است- به چالش میکشد و به ارائه طرحی نو در این زمینه و تشریح دلایل خود میپردازد. در این کتاب ضمن توضیحات بیشتر درباره فرد نابغه، با ویژگیهای این افراد آشنا خواهید شد و همچنین میتوانید به اطلاعاتی در خصوص چالشهای راهبرد نام تجاری، مشتریمداری، ارتباطات، قیمتگذاری و در نهایت اجرا دست یابید.
نویسنده در پایان فهرستهایی از نام نوابغ بازاریابی عصر حاضر، نگاه این نوابغ و روشهای ساده سازی بیشتر ارتباط با مشتری را ارائه میکند که مطالعه آن برای علاقمندان به حوزه تبلیغات و بازاریابی خالی از لطف نیست.
مترجم کتاب "پرورش نبوغ بازاریابی" معتقد است، پیترفیسک با نگارش این کتاب، میکوشد تا زنگ بیدارباش را برای آن دسته از کسانی که به نحوی در یک کسب و کار به فعالیت مشغولند، اما هنوز به اهمیت تغییرات سریع و پی در پی جهان و تاثیر آن بر کسب و کار خود پی نبردهاند، به صدا در آورد.