با حضور کارشناسان تبلیغات از چهار استان کشوربرگزار شد:نشست آموزشی برای ثبت نام کانون های تبلیغاتی دارای مجوزقدیم در سامانه تبلیغات

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی نشست آموزشی کارشناسان چهار استان برای ثبت نام متقاضیان و صاحبان مجوز های قدیمی کانون های آگهی و تبلیغاتی روز یکشنبه 17تیر با حضور مسئولان و کارشناسان اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی و کارشناسان استان های آذربایجان شرقی ,اصفهان, البرز و تهران در محل موسسه نشرآوران برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر حیدری مدیرکل دفترتبلیغات و اطلاع رسانی در باره ضرورت ثبت نام تمامی کانون های تبلیغاتی در سامانه تبلیغات بصورت یکپارچه صحبت کرد. وی همچنین به مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد اشاره و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوانیم از طریق پورتال ایجاد شده برای ثبت نام، خدمات سریعتر و بهینه ای به متقاضیان کانون های آگهی و تبلیغاتی ارایه دهیم.

بنا به این گزارش در این نشست در خصوص چگونگی ثبت نام کانون های قدیمی در سامانه راهنمایی لازم توسط مسئولان و کارشناسان دفتر تبلیغات واطلاع رسانی ارایه شد و کارشناسان مدعو نیز پیشنهادات خود را برای بهبود امور ارائه کردند.

لازم به ذکر است که به منظور هماهنگی بیشتر و سرعت در انجام هر چه بهتر این مهم، نشست های بعدی با حضور نمایندگان و کارشناسان ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر استان ها برگزار خواهد شد.


سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷