دومین کنفرانس مدیریت و بازاریابی با محوریت مدیریت تبلیغات برگزارشد:مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جریان تبلیغات با رویکرد نوین و راهبردهای فعال گرایانه همراه است

دردومین کنفرانس مدیریت و بازاریابی  که با محوریت مدیریت تبلیغات در روزهای 3 و 4 اسفند ماه، در دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد،مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی گفت:وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به حکم قانون متولی تبلیغات در کشور است و تلاش دارد تا همه اضلاع نظام تبلیغاتی کشور را که عبارتند از سازمان ها و ارگان های ناظر و صاحب رسانه، سازمان ها و بنگاه های صاحب آگهی و مجریان آن یعنی کانون های تبلیغاتی در زیر چتر قانون گرد هم آورده و با تعامل و هماهنگی، هدایت و رهبری جریان تبلیغات در کشوررا  با رویکردها و نگرش های نوین و البته متناسب با ارزش ها و آموزه های دینی و مبتنی بر راهبردهای فعال گرایانه، این منظومه را برای تحول در اقتصاد، فرهنگ و صنعت کشور بسج نماید.
وی با تاکید بر لزوم داشتن نگاه استراتژیک به مقوله ی تبلیغات، یا به عبارت دیگر " ارتباطات بازار " خاطرنشان کرد به جای آن که از مدخل تبلیغات و بازاریابی به دنبال بازار بگردیم؛ از بازارشناسی و طراحی سیستم های بازارسازی و اصلاح و توسعه ی بازار که مبنای استراتژی ما را شکل می دهند به طراحی تاکتیک هاو تکنیک های بازاریابی و تبلیغات دست یابیم.
  دکتر حیدری با بیان اینکه توسعه ی زیر شاخه هایی مانند مارکتینگ سیاسی ، مارکتینگ اجتماعی و صدها عنوان از این دست، نوید دهنده  ی ورود به دوران جدیدی از فهم مسئله ی بازار و به تبع آن از ارتباطات بازار هستند،پیوند وثیق برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات با علوم انسانی را بیش از پیش ظهور و بروز داده و حوزه های ریاضی، فنی و هنری را در جایگاه عوامل اجرایی نشان می دهد. 
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی همچنین اضافه کرد، تبلیغات و بازاریابی کشور در شرایط امروز، از مرز ترجمه و گرته برداری عبور کرده و به جهادی همگانی برای پژوهش و تالیف با هدف دستیابی به روشهای اختصاصی بازاریابی ایرانی در محیط داخلی و بین المللی رهنمون شده ایم.





پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵