با قرائت زیارت نامه پیامبر اعظم (ص):آذرماه سال جاری، عطرگل های محمدی ، سراسر کشور را فرا می گیرد

مراسم پرشور و با شکوه قرائت زیارت نامه نبی مکرم اسلام (ص)، در سال جاری همزمان با سالروز رحلت جانسوزپیامبر اخلاق و تقوا، در هشتم  آذر ماه برگزار می شود و عطر گل های محمدی سراسر کشور را فراخواهد گرفت.
به گزارش دبیرخانه ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)، امسال نیز همچون سال های گذشته، مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول (ص) در سراسر کشور برگزار می شود و ستاد دایمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) برنامه ریزی در این زمینه را از هم اکنون آغاز کرده است.
یادآور می شود، ستادهای استانی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نیز در روزهای آغازین ماه صفر فعالیت خود را  آغاز کرده و هماهنگی های لازم را با نهادها و سازمان های مختلف دراین خصوص به عمل خواهند آورد.
شایان ذکر است، مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول (ص) هرسال، با همراهی و مشارکت مردم مؤمن و خداجوی، با هدف ایجاد بسترمناسب برای رشد معنوی، تعظیم و تکریم شعائر اسلامی و ایجاد وحدت بیشتر میان مسلمانان سراسر کشور و مسلمانان دیگر کشورها برگزار می شود.
برای دسترسی به متن زیارت نامه رسول گرامی اسلام (ص) می توانید اینجا وبه منظور دسترسی به کتابچه صفحه بندی شده آن  اینجا کلیک کنید.


سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵