فعالیت تازه شبکه «جم»:جذب اهالی موسیقی ایران

روزنامه جام جم در گزارشی پیرامون فعالیت تازه شبکه تلویزیونی ماهوارهای (( جم )) مبنی بر جذب اهالی موسیقی ایران آورده است؛ پس از جذب تعدادی از بازیگران که البته برخی از آنها از پیوستن به شبکه"جم" اظهار نارضایتی کرده‌اند، حالا نوبت به موزیسین‌ها رسیده است و "جم" قصد دارد از آنها هم چهره‌هایی از اینجا رانده و از آنجا مانده بسازد و با تبلیغ‌های خوشرنگ و لعاب نشان دهد که امکانات کار و پیشرفت برای این افراد در شبکه‌های مختلف گروه جم فراهم است.
 این روزنامه می افزاید: یکی از خوانندگان جوان که چند سالی است به ایران برگشته و با اخذ مجوزهای لازم تیتراژ چند برنامه تلویزیونی را هم خوانده است و فعالیت رسمی خود را در عرصه موسیقی در کشور ادامه می‌دهد، تجربه رفتن به خارج از ایران را برای کار در عرصه موسیقی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتش می‌داند.
وی به  جام جم گفت؛ هر چند در ایران موسیقی با اما و اگرهای زیادی روبه‌روست، اما با همه سختی‌ها باید ماند و همین جا زمینه کار حرفه‌ای را فراهم کرد، آن طرف هیچ خبری نیست و هیچ کس برای جوان ایرانی فرش قرمز پهن نکرده است.
او تاکید داشته است؛ تمام جذابیت‌هایی که کار کردن موسیقی در خارج از ایران دارد، سرابی بیش نیست. وقتی آدم وارد کار می‌شود می‌بیند هیچ چیز در میان نیست، اغلب در موسیقی جا مانده‌اند و چون دستشان خالی است، می‌خواهند عقب‌ماندگی‌هایشان را با جوان‌های ایرانی پر کنند


يكشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵