در دومین روز از دوازدهمین همایش کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد:معرفی و تشریح ساختار و فعالیت‌های جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

همایش دو روزه کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور، روز چهارشنبه 17 شهریور ماه نیز به کار خود ادامه داد و کارشناسان با حوزه‌های تخصصی و فعالیت‌های جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، این نشست صبح روز چهارشنبه 17 شهریور ماه با حضور مدیران و مسؤولان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محل مؤسسه نشرآوران، در دو بخش برگزار شد.

MOSN1937

بر اساس این گزارش در بخش نخست که به معرفی بخش‌ها و فعالیت‌های جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی اختصاص داشت، معاونان و رؤسای ادارات درباره دو معاونت جدید "مؤسسات و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی" و "نظارت بر تبلیغات" این دفتر و فعالیت‌ها، وظایف و ضرورت تشکیل آن‌ها، توضیحاتی به کارشناسان ارایه کردند.

در بخش پایانی این همایش، نشست تخصصی پرسش و پاسخ با حضور دکتر حیدری، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزار شد که در این نشست موضوعات مختلف نظیر تشکیل اتحادیه، نظارت بر فعالیت کانون‌ها، تخلفات، دایمی شدن مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، چالش‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی استان پیرامون موضوع نظارت بر تبلیغات مطرح شد و کارشناسان علاوه بر دریافت نکات کاربردی، برای رفع مسائل و مشکلات، سؤالات و ابهامات خود را در چارچوب قوانین با مسؤولان ذیربط این دفتر در میان گذاشتند.
شایان ذکر است، دوازدهمین همایش کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها پس از دو روز، بعد ازظهر روز 17 شهریورماه در تهران به کار خود پایان داد.



شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵