در هفته نخست مردادماه برگزار شد::دیدار هیأتمدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی با مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی
اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی روز دوشنبه، 4 مردادماه جاری با مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی دیدار و گفتوگو کردند.
    در این دیدار که با حضور سایر مسؤولان دفتر برگزار شد، دکتر محمد حیدری، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با اشاره به اهمیت تبلیغات و نقش اثرگذار آن در جامعه گفت: "کانونهای آگهی و تبلیغاتی، نقشی بهسزا در فرهنگ جامعه ایفا میکنند؛ از این رو نظارت بر فعالیت و آنها از حساسیت قابل توجهی برخوردار است."
    وی با اشاره به لزوم افزایش نظارت بر آگهیها و تبلیغات در کشور، بر ساماندهی کانونهای آگهی و تبلیغاتی تأکید کرد و افزود: "رتبهبندی و رستهبندی کانونهای آگهی و تبلیغاتی یکی از مهمترین برنامههای آتی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی خواهد بود و افزایش نظارت بر صدور پروانه فعالیت کانونها و به دنبال آن برگزاری جلسات مداوم با انجمن صنفی با هدف تسریع رفع مشکلات کانونهای آگهی و تبلیغاتی در زمره فعالیتهای دفتر قرار خواهد گرفت."
    تشکیل موزه تبلیغات، راهاندازی مدرسه تبلیغات، ساماندهی برگزاری منظم همایشها، نمایشگاهها و نشستهای تخصصی تبلیغات در سطح کشور، رسیدگی به موضوع اتحادیه کانونهای آگهی و تبلیغاتی و ... از مواردی بود که توسط رییس و اعضای انجمن در جلسه مطرح شد.
    چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵  
				
								
								
			            ![578905files_news_588084لوگو[5e83f230c8e5444324e1ac605db8f97c].jpg](http://www.ad.gov.ir//files/cache/files_news_578905files_news_588084%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%5B5e83f230c8e5444324e1ac605db8f97c%5D%5B5e83f230c8e5444324e1ac605db8f97c%5D.jpg) 
						