مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی منصوب شد

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حیدری مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد حیدری را به عنوان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمد حیدری آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق تجربی جناب‌عالی بنا به پیشنهاد معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به سمت مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در زمینه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای قوانین، ضوابط و مقررات مرتبط با پخش و انتشار تبلیغات از رسانه‌های مختلف کشور، سامان بخشیدن به مراکز و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و انجام سایر وظایف محوله موفق باشید.»
محمد حیدری، دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه، پیش از این مدیر کل امور مجلس وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عضو کمیته انتصابات و رییس هیأت تجدید نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.
شایان ذکر است، احسان‌اله حجتی که از مهرماه ١٣٩٠، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی بود، نیز به سمت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی منصوب شده است. این شورا با ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و بر اساس آیین‌نامه جدید اجرایی‌ قانون‌ ممنوعیت‌ به‌ کارگیری‌ اسامی‌، عناوین‌ و اصطلاحات‌ بیگانه‌ تشکیل شده است.


يكشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵