عمده فعالیت کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور در سال 1394:تسهیل امور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان‌ها

جلسات کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور در سال 1394 برگزار و در این جلسات، تصمیماتی در زمینه مهم‌ترین مسائل و امور تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور اتخاذ شد.
بر اساس گزارش‌ دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بررسی پیش‌نویس، اصلاح و تصویب دستورالعمل جدید تبلیغات محیطی، رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان‌ها، بررسی چگونگی تمدید اعتبار پروانه فعالیت‌ کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با اسامی بیگانه، طرح موضوع اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و رسیدگی به تخلفات خاص شرکت‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی از مهم‌ترین مواردی‌ست که در جلسات این کمیته در سال جاری مطرح شد.
شایان ذکر است‌ ﮐﻤﯿﺘـﻪ ﻣﺮﮐﺰی ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﮐﺸﻮر، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان مرجع ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬار در اﻣﻮر ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت، ﺑﻪ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﻣﻮﺿﻮعﻫﺎ و ﻣﻮارد ﻣﻮﺟﻮد در زمینه تبلیغات و قوانین مرتبط با تبلیغات، دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞﻫﺎﯾﯽ را ﺗﻬﯿﻪ و پس از ﺗﺼﻮﯾﺐ، ﺑﻪ ﻣﺮاﺟﻊ و ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ اﺑـﻼغ ﻣـی‌کند ﮐـﻪ رﻋﺎﯾـﺖ اﯾـن دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞﻫﺎ و ﺿﻮاﺑﻂ از ﺳﻮی دﺳﺖاﻧﺪرﮐﺎران و به‌خصوصﮐﺎﻧﻮنﻫﺎی آﮔﻬﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﻻزم‌اﻻﺟﺮا است.
این جلسات با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی  به عنوان رییس کمیته، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان دبیر کمیته، و نماینده تشکل صنفی برگزار شد.



چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴