اردیبهشت 95 با جشنواره فیلم "محمد(ص)؛ پیامبر صلح" بهاری می‌شود

جشنواره بین‌المللی فیلم "محمد(ص)؛ پیامبر صلح" همزمان با جشن مبعث نبی مکرم اسلام(ص) در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فیلم "محمد(ص)؛ پیامبر صلح" با هدف تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی و زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت، تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)، زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان، ارایه تصویر واقعی از سیره‌ی پیامبر(ص) و تأثیر آن در زندگی جامعه‌امروز دردو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.
در بخش اصلی این جشنواره فیلم‌های 114 ثانیه‌ای بررسی می‌شود و بخش جنبی نیز شامل مسابقاتی در زمینه فیلم‌های داستانی،  مستند،  انیمیشن، کلیپ، فیلم‌های کوتاه موبایلی و فیلمنامه‌نویسی است. 
شایان ذکر است، تاکنون در بخش داخلی جشنواره در مجموع ١٠١٣ اثر در دبیرخانه ثبت شده که شامل٣١١ فیلم در بخش١١٤ ثانیه ای و ١٩٤ عنوان فیلم‌نامه و ٥٠٩ اثر در بخش‌های کوتاه، مستند و کلیپ تا٣٠ ثانیه است. در بخش‌ بین‌الملل نیز ٧٨٣ اثر دریافت شده است که ٢٠٧ اثر، ١١٤ ثانیه‌ای و سایر موارد آثار کوتاه، مستند و کلیپ هستند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید.



چهارشنبه ۳۰ دى ۱۳۹۴