برگزاری جلسات مستمر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در استان بوشهر

همزمان با آغاز ماه صفر، ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در استان بوشهر تشکیل و جلسات مستمری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رابطه برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، تاکنون دو جلسه با حضور اعضای ستاد استانی گرامیداشت پیامبر(ص) به ترتیب در روزهای چهارشنبه 13 و شنبه 30 آبان‌ماه سال جاری برگزار شده است.
برگزاری مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر(ص) در ستاد نماز جمعه و ادارات و سازمان‌های استان در روز چهارشنبه 27 صفر، اجرای تبلیغات محیطی به منظور اطلاع‌رسانی مناسب برگزاری مراسم، ایجاد تمهیداتی برای تسهیل عبور و مرور و امکان استفاده آسان از وسایل نقلیه عمومی برای حضور گسترده مردم در مراسم، هماهنگی با صدا و سیمای استان به منظور پخش تیزر و نماهنگ تبلیغاتی اطلاع‌رسانی مراسم و همچنین پوشش خبری و پخش تصاویر برگزاری مراسم از شبکه استانی ، هماهنگی با ستاد اقامه نماز جمعه برای اعلام زمان برگزاری مراسم، هماهنگی با ادارات و سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد از جمله فعالیت‌های این ستاد در خصوص اجرای مصوبات جلسات یاد شده است.
گفتنی است، مراسم پرشور و باشکوه قرائت زیارت‌نامه نبی مکرم اسلام(ص)، پنجشنبه 19 آذرماه جاری، همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام(ص) در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.


چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴