در پی تصویب و انتشار دستورالعمل جدید انتشار آگهی‌نامه‌ها؛ مجوز انتشار 44 آگهی‌نامه تخصصی صادر شد

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی از صدور مجوز انتشار 44 آگهی‌نامه تخصصی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی خبر داد.
مجوز انتشار آگهی‌نامه‌های تخصصی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور که عناوین و مشخصات آن‌ها توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ذی‌ربط به دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی ارسال شده بود، پس از بررسی و تصویب در کمیته سازمان‌های تبلیغاتی کشور صادر شد.
کانون‌های آگهی و تبلیغاتی از این پس می‌توانند نسبت به انتشار آگهی‌نامه‌های تخصصی خود، بر اساس دستورالعمل جدید انتشار آگهی‌نامه‌ها اقدام کنند.
لازم به یاد‌آوری است، بر اساس مصوبه جلسه هفتاد و چهارم کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور مبنی بر لزوم اصلاح دستورالعمل نحوه انتشار آگهی‌نامه‌، شیوه‌نامه پیشنهادی، پس از بررسی از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران در هفتاد و پنجمین جلسه این کمیته در شهریور ماه سال 93 به تصویب رسید.
خاطرنشان می‌شود، دستورالعمل جدید با هدف اصلاح و ساماندهی تولید و انتشار آگهی‌نامه‌ها به ویژه آن‌ دسته از آگهی‌نامه‌هایی که در خصوص حرفه‌ها و صنوف تخصصی منتشر می‌شوند، تدوین و تصویب شده است. 


يكشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳