در آستانه فرا رسیدن سال جدید برگزار شد: نشست مشترک مسؤولان با فعالان تبلیغات در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

 در آستانه فرا رسیدن سال جدید، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان جمعی از فعالان کانون آگهی و تبلیغاتی و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی بود.
این نشست روز شنبه 23 اسفندماه جاری با هدف بررسی مسایل، مشکلات و چالش‌های ضروری امر تبلیغات و ارایه نظرها و پیشنهادهای موجود در این رابطه برگزار شد.
برنامه‌ریزی برای برگزاری پنجمین همایش صنعت تبلیغات و تشکیل دبیرخانه این همایش در سال جدید اهم موضوعات مطرح‌شده در این جلسه را تشکیل می‌دهند؛ همچنین رسته‌بندی و رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور و برگزاری نشست‌های مداوم مسؤولان با فعالان تبلیغات در طول سال 94 از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این نشست به شمار می‌رود.
 تعامل و همکاری دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با مجامع علمی و تخصصی تبلیغات در ابعاد مختلف اجرایی- علمی و پژوهشی، تببین راه‌کارهای مناسب برای رفع نقاط ضعف فعالیت‌های تبلیغاتی کشور در آینده، تقویت فعالیت‌های پژوهش‌محور در زمینه تبلیغات و همچنین تسریع امور و بهبود اجرای فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در سال آتی از دیگر محورهای مورد بحث در این نشست بود.
گفتنی است، بخشی از این نشست به طرح مسایل و مشکلات کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ارایه پیشنهادها و آرای مسؤولان برخی کانون‌‌های تبلیغاتی با چشم‌انداز ارتقای فعالیت‌های تبلیغاتی در سال جدید اختصاص یافت.

eh2eh3eh1


شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳