صدور و تمدید 233 مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی در بهمن ماه 1393

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی از صدور 85 مجوز و تمدید 148 پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
در بهمن ماه، پس از تهران بیشترین تعداد پروانه‌های فعالیت کانون‌ آگهی و تبلیغاتی تمدید شده مربوط به استان خراسان رضوی و بیشترین تعداد پروانه‌های فعالیت صادرشده، در استان اصفهان به ثبت رسیده است. همچنین در 9 استان اردبیل، ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان هیچ مجوزی صادر یا تمدید نشده است.
از میان کانون‌های تبلیغاتی تازه‌تأسیس، 51 مورد دارای مدیرمسؤول مرد و 34 مورد دارای مدیرمسؤول زن هستند. همچنین بر این اساس، از میان افرادی که مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی خود را تمدید کردند،‌ 89 پروانه فعالیت متعلق به مردان و 59  مجوز متعلق به زنان است.
همچنین 5 درصد از متقاضیان کانون‌های تازه‌تأسیس دارای مدرک کارشناسی ارشد، 62 درصد دارای مدرک کارشناسی، 13 درصد دارای مدرک فوق دیپلم و 20 درصد دارای مدرک دیپلم هستند.
شایان ذکر است، در بهمن ماه، بیش از 38 نفر از کسانی که موفق به دریافت پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی شدند در رده سنی 25 تا 30 سال و 31 نفر نیز در رده سنی 30 تا 40 سال قرار داشتند ؛ همچنین 4 نفر بیش از 50 سال و 6 نفر کمتر از 25 سال سن داشته‌اند.

bahmanmah


يكشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳