طعم خوب پیروزی

سی و شش سال پیش، ایران چون باغی در زمستان، میان دستان سرد زمانه، خفته بود؛ تا آن زمان که صدای گام‌های آشنای مردی از جنس نور و ایمان به گوش رسید. صدای پای بهار، قلب زمستان را به شماره انداخت و دستان گرم امید، شاخه‌های سرمازده این باغ را در آغوش کشید... میوه ایمان و همدلی شکوفه زد ، زمستان و بهار در هم آمیخت و گرمای پیروزی و افتخار همه جا را پر کرد.
آری! 22 بهمن ماه سال 1357 مردمان این مرز و بوم، هم‌صدا و یکپارچه طعم خوب پیروزی بر باطل را چشیدند و شب بیکران ستم چادر تیره خویش را از چشمان خمارآلود روزگار ایران برچید. مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام 2500 ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد. درخت سال ها مقاومت و پایداری به بار نشست و کاخ شیشه ای طاغوت، سنگ حماسه خورد و فرو ریخت. 
فریاد استقلال،‌ آزادی، جمهوری اسلامی،‌ گوش جهان را پر کرد و حماسه‌ای سترگ از جنس پیروزی انقلاب اسلامی بر جرگه تاریخ ایران زمین حک شد. چه خوش گفت رهبر جاودانه انقلاب که : "تاریخ، این نهضت ایران و این انقلاب را فراموش نخواهد کرد..."
اینک نسیم روح‌نواز سی و هفتمین بهار به مشام می‌رسد و بار دیگر نفس‌هایمان آغشته به عطر بی‌نظیر انقلاب است. سالروز این پیروزی بر ملت بزرگ ایران مبارک باد...

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳