محمد امین(ص) امانتدار بزرگ مقام انسان در زمین بود


     نامش که بر زبان‌ها جاری می‌شود،‌ عطر گل‌های محمدی‌ست که فضا را پر می‌کند؛ آرامش است که وجود را در برمی‌گیرد و فطرت آدمی‌ست که انگیخته می‌شود...
       محمد(ص) فرزند عبدالله، بنده و فرستاده خدا بود؛ پیام‌آور، صلح، آرامش، مهربانی و انسانیت. او آمد تا انسان جایگاه متعالی خویش و معنای شیوای زیبا زیستن را دوباره پیدا کند. او آمد تا بار ملکوتی روح، خود را عیان سازد، دنیا و تمام متعلقاتش رنگ ببازد و حقیقت خلقت بار دیگر بر تفکر انسان هویدا شود...
      نام فرستاده مهربانی‌ها برای همیشه تاریخ بهانه‌ای ‌ست برای قدرشناسی مقام انسان. به هم پیوستن، کنار هم بودن و همدلی کردن در طوفان بدسرشتی‌ها.
نام محمد امین(ص)؛ این امانتدار بزرگ مقام انسان در زمین، منادی صلح است و عشق؛ نسیمی‌‌ست که در خنکای آن، تمام جان‌های خواب‌رفته، بیدار و چشمان نابینای روح به نوازش هدایتش روشن می‌شوند.
       اینک در سالروز ولادت رسول گرامی اسلام(ص)، سفیر امید و احساس در دنیا، زنجیره‌ای از تمام مسلمانان، محکم‌تر از همیشه، جهان اسلام را مزین خواهد ساخت. هفت روز، شجاعتی ستودتی را که تفکر انسان را متحول ساخت، قدردانیم.
       درود بر خاتم‌الانبیا، محمد مصطفی(ص)، و خاندان پاک و مطهرش؛ درود بر او مادامی که سری برای سجده در برابر معبود بی‌همتا بر خاک فرود می‌آید و مادامی که جانی به نور ایمان روشن می‌شود.
نگارنده: بنت‌الهدی صدر


يكشنبه ۱۴ دى ۱۳۹۳