28 صفر، وعده عاشقان رسول مهربانی ها

به گزارش ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)، 28 صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) در مصلی‌های سراسر کشور، بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی برگزار می‌شود.
این مراسم همچون سال‌های قبل، و در سالروز رحلت پیامبر (ص) برگزار می‌شود و نهادهای مختلف در برگزاری این مراسم باشکوه همکاری نزدیک دارند.
دبیر این ستاد در دعوت از مردم مؤمن و خداجوی سراسر ایران برای شرکت در این مراسم گفت:" حضور پرشور مردم در این مراسم نشاندهنده عمق ارادت و محبت مردم به خاندان عصمت و طهارت بوده و پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی دشمنان اسلام خواهد بود."
حجتی در ادامه افزود: «توسعه تعالیم و ارزش‌های اخلاقی پیامبر(ص) به ویژه در دهه آخر ماه صفر باید مورد تاکید همگانی قرار گیرد و سالروز رحلت رسول‌ا... (ص) بهانه خوبی است تا با زمزمه زیارت‌نامه ایشان و نرم شدن قلوب به واسطه محبت ایشان، جانهامان را آماده پذیرش معارف نبوی گردانیم».
وی در پایان با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه معارف نبوی گفت: «باید تلاش کنیم تا با حرکت‌های این چنینی و همراه کردن حداکثری مردم، زمینه ترویج و نشر بیشتر آداب و معارف نبوی را در جامعه اسلامی‌مان فراهم کنیم».

 


دوشنبه ۰۹ دى ۱۳۹۲