ویژه‌برنامه‌های ستاد استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

ستاد استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در چهارمحال و بختیاری تشکیل نخستین جلسه این ستاد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص)،‌ تبیین ویژه‌برنامه‌های ابلاغی از ستاد مرکزی،‌ ارائه پیشنهاد اعضا در خصوص هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم ویژه 28 صفر و گرامیداشت پیامبر اعظم(ص)، ‌بررسی برنامه‌های محتوایی و تصویب بخش اول برنامه‌ها از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه به شمار می‌رود.
برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های سراسر استان با هدف معرفی تألیفات درباره ابعاد شخصیتی پیامبر اعظم(ص)، برگزاری عصر شعر توسط کانون‌های ادبی، نام‌گذاری کتابخانه‌های تازه تأسیس در آستانه 28 صفر به نام مبارک رسول گرامی اسلام(ص)،‌ برگزاری مسابقه پیامبرشناسی و اهدای جوایز به برگزیدگان،‌ عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی از رحلت تا میلاد خاتم‌الأنبیا،‌ برپایی مسابقه میان کارکنان ادارات کل استان،‌ برگزاری مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) در اداره کل و پخش مراسم قرائت زیارت‌نامه رسول‌الله(ص) از شبکه استانی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که اجرای آن در جلسه ستاد مقرر شد.
شایان ذکر است تشکیل ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در همه شهرستان‌های استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است‌ مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اکرم(ص) روز 28 صفر مصادف با سه‌شنبه10 دی‌ماه سال جاری به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


يكشنبه ۰۸ دى ۱۳۹۲