ستاد استانی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) در قزوین تشکیل شد

ستاد استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در قزوین تشکیل و اولین جلسه آن در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص)،‌ برگزاری مراسم قرائت زیارت رسول گرامی اسلام(ص) در صحن حرم امامزاده حسین(ع)، مساجد و ادارات دولتی این استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد از طریق ائمه جماعات، اطلاع‌رسانی مناسب در مورد زمان و مکان برگزاری مراسم صورت گیرد و همچنین هماهنگی لازم برای حضور مداحان و قاریان از طریق کانون مداحان به عمل آید.
ایجاد تمهیدات لازم برای تبلیغات و فضاسازی مناسب در تمام استان،‌ تأکید بر پخش مراسم قرائت زیارت‎نامه در شبکه‌های استان و بهره‌گیری از همکاری ائمه جماعات از دیگر فعالیت‌هایی است که در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) در این استان صورت گرفته است. 
شایان ذکر است، تشکیل ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در همه شهرستان‌های استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است،‌ مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اکرم(ص) روز 28 صفر مصادف با سه‌شنبه10 دی‌ماه سال جاری، به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


يكشنبه ۰۸ دى ۱۳۹۲