حضور 12 کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی ایران

هشتمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از 28 آذرماه الی اول دیماه سال جاری با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه با هدف حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقا سطح کیفی و کمی این صنعت ، کاهش عوارض منفی تبلیغات بازرگانی، آشنایی با روش های بازاریابی و پیشبرد فروش ، آشنایی با آخرین تحولات بازار های بین الملل وانتقال دانش فنی نوین در راستای رشد کمی و کیفی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی برگزار می شود.
کالاهای قابل ارائه در این نمایشگاه شامل: تبلیغات( محیطی، دیجیتالی و رایانه ای)، تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات عمومی و تخصصی، تبلیغات کالاهای صادراتی، هدایای تجاری، تجهیزات و خدمات صوتی و تصویری و طراحی بسته بندی و... است.
تبلیغات(محیطی،محاطی،دیجیتالی و رایانه ای)، طراحی بسته بندی،آژانس ها،مشاورین و مجریان تبلیغاتی،طراحی و ایده پردازی،رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)، تکنولوژی نورپردازی و چراغ های تبلیغاتی،فن آوری اطلاعات صنایع و تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی،معماری داخلی تبلیغاتی،علائم تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی و تبلیغ مشهورترین محصولات،خدمات و نشان های تجاری و فرهنگی از گروه های مربوط به این نمایشگاه هستند.
از سایر گروههایی که در این نمایشگاه حضور می یابند می توان به دست اندرکاران هدایای تجاری،تبلیغات کالاهای صادراتی،جایگاه های فروش سیار،تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی،روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی،رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات،فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار،تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش،ارتقاء فروش،سمپلینگ،چاپ و خدمات دیجیتالی ،ماشین های چاپ الکترونیکی،فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی،تجهیزات و مواد اولیه و انجمن ها، اتحادیه ها و سازمان های داخلی و خارجی اشاره کرد.
شایان ذکر است نمایشگاه امسال پذیرای شرکت کنندگانی از کشورهای هنگ کنگ، چین، کره، استرالیا، بلژیک، انگلستان، ایتالیا، اتریش، ژاپن ، آلمان، کانادا و عربستان خواهد بود.
منبع: ام بی ای نیوز 


يكشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰