کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشورمنتشر می شود

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می کند: کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور

کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور به زودی منتشر می شود.
چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور، 12 مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد که جمع کثیری از اساتید و صاحبنظران عرصه تبلیغات در آن حضور داشتند. این همایش علمی_تخصصی گام مؤثری در راستای شناخت نقاط قوت وضعف صنعت تبلیغات ایران و نیز ارائه راهکارها و روش های نوین این صنعت بود.
 چکیده مقالات و مجموعه ای از مقالات برگزیده رسیده به دبیرخانه این همایش در کتابی با عنوان " چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور" به چاپ خواهد رسید.
این مجموعه، مجلدی است است که با نگاه به  اقتصاد بازار به نقد و بررسی موانع و چالش های تبلیغات ایران پرداخته است و جایگاه اخلاق حرفه ای در تبلیغات را  نیز مورد بررسی قرار داده است.
همچنین بررسی راهکارهای تبلیغاتی برای رسیدن به هدف های فروش، بررسی پیامدهای استفاده از روش خریدهای تلویزیونی برای تولید کننده، مصرف کننده، بررسی تصاویر تبلیغاتی در چارچوب رویکرد تحلیل روایت و تحلیل گفتمان انتقادی از موضوعات مقالات ارائه شده است.

تهیه و تنظیم : خانم رحیمی



شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰