برگزاری نخستین دوره آموزش تبلیغات بازرگانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد

برگزاری اولین دوره آموزشی تبلیغات بازرگانی، برای اعضای کانون‌های تبلیغاتی و سازمان‌های آگهی و نشریات از 18 آبان‌ماه جاری در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها آغاز شد.
        این دوره که شامل 5 کلاس با عناوین اصول و مبانی تبلیغات و بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، سازماندهی کانون‌های تبلیغاتی، قانون و اخلاق در تبلیغات و گرافیک مطبوعاتی است، مطابق تقویم دانشگاهی به مدت 16 هفته ادامه یافته و در بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و دانش‌آموختگان این دوره مدرک پایان دوره معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد.
      مباحث ارائه شده در ترم دوم این دوره شامل؛ ساخت برنامه تبلیغاتی، رسانه شناسی در تبلیغات، عکاسی تبلیغاتی، مدیریت ترویج و تبلیغات تجاری  است که ثبت‌نام آن در دی‌ماه سال جاری آغاز می شود و داوطلبان شاغل در کانون های تبلیغاتی، موسسات مطبوعاتی و روابط عمومی ها  می‌توانند در زمان مقرر به پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات به نشانی: www.ad.gov.  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.


تدوین :رحیمی


چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۰