وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند: نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت تبلیغات
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت:" نخستین دوره آموزش کوتاهمدت رشته تبلیغات با همکاری دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها و مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران، برای اعضای کانونهای تبلیغاتی و سازمان آگهیهای نشریات به مدت 16 هفته و در قالب 10 واحد دانشگاهی برگزار می شود."
علیرضا کریمی با بیان اینکه داوطلبان پس از پایان موفقیتآمیز این دوره گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت میکنند، افزود: " مراجعه حضوری داوطلبان برای انجام مصاحبه، ضروری است و پذیرش نهایی از بین داوطلبان براساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی و سوابق شغلی، ارائه معرفینامه و نمونه کار تبلیغاتی و موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود."
کریمی فهرست دروس ارائه شده ترم یک این دوره ها را " اصول و مبانی تبلیغات و بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، سازماندهی کانونهای تبلیغاتی، قانون و اخلاق در تبلیغات، گرافیک تبلیغاتی" اعلام کرد و در ارتباط با آگاهی از نحوه ثبت نام و جزئیات آن گفت:" داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزیئات مربوط به محل برگزاری کلاس ها به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مطالعات رسانه ها به نشانی: www.rasaneh.org و نیز برای تکمیل اطلاعات و انجام مصاحبه به پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی به نشانی: www.ad.gov.ir مراجعه نمایند."