کارگاه "دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران" برگزار می‌شود

    کارگاه علمی "دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران" در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.
     کارگاه دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران از سوی گروه مطالعات روابط فرهنگی بین‌الملل پژوهشکده ارتباطات فرهنگی بین‌الملل با هدف تبیین ماهیت دیپلماسی رسانه‌ای، ابزارهای آن و آسیب‌شناسی دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
‌   مدیران، کارشناسان و پژوهشگران ارشد بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهاد‌های دست‌اندرکار امور دیپلماسی و رسانه داخلی و خارجی کشور از جمله صداوسیما، سازمان‌ فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، دانشگاه‌ها، خبرگزاری‌ها، مطبوعات مخاطبان این کارگاه هستند.
       این کارگاه به مدت یک روز و در قالب 4 جلسه‌ یک ساعت و نیمه با شرکت حداکثر 50 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های فوق‌الذکر و دانشجویان و پژوهشگران علاقمند برگزار میشود و ‌یک ساعت از هر جلسه‌ به ارائه‌ مطلب توسط مدرس مربوطه و نیم‌ساعت باقیمانده به پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر توسط شرکت‌کنندگان اختصاص دارند.
‌در پایان این کارگاه گواهینامه‌ رسمی شرکت در کارگاه به هر شرکت‌کننده اعطا میشود. ‌
      موضوعات جلسات کارگاه شامل ماهیت و مبانی دیپلماسی رسانه‌ای توسط حسام‌الدین آشنا، الگوهای دیپلماسی رسانه‌ای در جهان توسط فؤاد ایزدی، آسیب‌شناسی دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران توسط حسین رضی و چشم‌انداز دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران توسط جواد آقاجری است.
این کارگاه، سه‌شنبه 22 شهریور از ساعت 8 صبح تا 17 در تالار اجتماعات شهید آوینی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏شود.

 



سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰