پاسخگویی به شبهات دینی برای مبارزه با رسانه های دینی از مهمترین واجبات است

در مقابله با جنگ نرم دشمنان، روحانیون مبارزان خط مقدم هستند و پاسخگویی به شبهات دینی از مهمترین واجبات در این برهه از زمان است.
آیت الله دکتر « محمد حسینی قزوینی»، مدیر شبکه جهانی ولایت، دوشنبه 27 تیرماه در همایش روحانیون اردبیل  با اعلام این مطلب افزود:"در مقابل هجمه های دشمنان و ایجاد شبهه بین جوانان و نوجوانان، روحانیون بیشتر از هر قشر دیگر وظیفه دارند، چرا که در روز قیامت روحانیون پاسخگو خواهند بود."
وی با بیان اینکه امروزه برای انتقال فرهنگ به مخاطبین از فضای سایبری استفاده می شود، گفت:" وهابیت از این ابزارها و دانش بشری برای ایجاد شبهه  میان جوانان و نوجوانان مسلمان و شیعه استفاده می کند. "
 آیت الله قزوینی افزود:"وهابیت در حال حاضر شبانه روز علیه شیعه شبهه افکنی می کند و از طریق برخــی از این سایت ها هزاران جلد کتاب ضد شیعی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد. بدیهی است  نگهداری این همه آثار و کتاب در سایت از دست یک فرد یا گروه و موسسه بر نمی آید و بطور یقین حمایت هایی پشتیبان آن است ."
وی با اشار ه به فعالیت ماهواره های  ضد شیعی نیز عنوان کرد :" وهابی ها 300 شبکه ماهواره ای  علیه شیعه به راه انداخته اند که مقدسات شیعه را نشانه گرفته و بدترین اهانت ها را متوجه مراجع دینی ما می کنند و امروز یکی از مهمترین  واجبات، پاسخگویی به شبهاتی است که توسط شبکه های مختلــــف ماهواره ای و سایت ها متوجه جوانان و مردم  می شود. دشمنان و وهابیون می خواهند با این شبهات جوانان ما را از دستمان بگیرند و جوانان دانشگاهی ما را صید کنند و وظیفه ما روحانیون این است که خود را مقید به تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به قشری محدود نکرده و از ابزارهای روز برای رفع شبهات استفاده کنیم."

 


شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰