دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم کلید خورد

دوازدهمین جشــــنواره تئاتر اســـتانی قم با پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به هنرمندان عرصه تئاتر در استان کلید خورد.

 

        دوازدهـــــمین جشنواره تئاتر استانی قم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همت انجمن هنرهای نمایشی قم از 4 تا 7 آبان ماه در"تالار غدیر کتابخانه آیت الله خامنه ای"و"پلاتو ماه سازمان ملی جوانان" برگزار شد.

 

       در بخــــش مسابقه این جشنواره استانی 6 اثر از آثار تولیدی هنرمندان عرصه تئاتر قم طی 3 روز در دو نوبت صبح و عصر به روی صحنه رفت.

 

        همچنین جلسات نقد و بررسی آثار بخش مسابقه هر روز بعد از اجرای نمایش ها با حضور منتقدان،هنرمندان و علاقه مندان عرصه تئاتر استان در سالن شهید لواسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

 

       دوازدهمـــین جشــــنواره تئـــــاتر استـــــان قم کوشیده است تا با بهره گیری از نظرهای ارزشمند علما و کارشناسان،ضمن تلاش برای تحقق شعار "همت مضاعف و کار مضاعف"توانایی ها و فرصت های موجود در نسل جوان و مستعد استان را در مسیر دست یابی به افق های نوین این عرصه هدایت نموده، و با امید به "تلاش مضاعف" خانواده تئاتر استان قم در روزهای آتی، چشم انداز های مبتنی بر الگوهای مطلوب و مطابق با فرهنگ اسلامی- ایرانی را ترسیم نماید.

 

        گفتنی است اختـــــتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی قم عصر جمعه 7 آبان ماه با حضور حسین مسافر آستانه مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و محمد حسین استاد مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در تالار غدیر کتابخانه آیت الله خامنه ای برگزار شد.

 


سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹