نشست تخصصی رسانهها و حمایت از کالای ایرانی
هماندیشی تخصصی « رسانهها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار شد به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار شد؛ وظایف رسانههای مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکههای اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالشها و راهکارهای رسانهها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانههادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی، نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ |
بازگشت |