کارگروه
تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های
تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت.
متخصصان
و استادان تبلیغات کشور 3 شهریور جاری در نشست چهارم کارگروه تخصصی تبلیغات که در
محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به
تبلیغات در شرایط کنونی تحریم ها، لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت های فکری و عملی
ذی نفعان تبلیغات را مورد تاکید قرار دادند.
احسان
اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست، با اشاره به برنامه
ریزیِ برای برگزاری دومین میزگرد تخصصی تبلیغات با موضوع "تبلیغات در
شرایط تحریم" در آینده نزدیک گفت: برای برون رفت از فضای ناشی از تحریم
ها و کمک به رونق تولید و اشتغال زایی، تلاش داریم تا به شکل نظام مند، همه ی ظرفیت
های موجود در حوزه تبلیغات به کار گرفته شود و امید است با بررسی دقیق چالش ها و مسایل
در این میزگرد، بتوانیم راه کارهای اجرایی و عملیاتی مناسبی در این زمینه ارایه
نماییم.
در
ادامه، اعضای کارگروه با تاکید بر نقش مهم تبلیغات در رونق فضای کسب و کار و تولید،
خواستار حضور نمایندگانی از سیاست گذاران، ناظران و مجریان حوزه تبلیغات به همراه
تولید کنندگان کالاها و خدمات در این میزگرد شدند که بتوان به پشتوانه بهره گیری
از ظرفیت های نظری و عملی آن ها، موانع و چالش های پیش روی صنعت تبلیغات از جمله؛
استانداردهای تولید، کیفیت کالا و خدمات، ضوابط و مقررات تبلیغاتی، برنامه های
تبلیغاتی موسسات و شرکتهای تولیدی و استفاده از رسانه های متنوع برای تبلیغات را
در فضای تحریم های اقتصادی بررسی کرد.