پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات پایان یافت؛ آغاز برنامه ریزی برای شانزدهمین دوره

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته پس از 4 روز کاری، عصر روز شنبه پانزدهم دی ماه جاری به کار خود پایان داد.

در این دوره از نمایشگاه، حضور حداکثری شرکت داخلی در گروه های کالایی، موسسات و شرکت های تبلیغاتی از سراسر کشور در کنار صنایع وابسته در حوزه های چاپ، بسته بندی، خدمات، تبلیغات، هدایای تبلیغاتی، سالنامه و سررسید، استندهای تبلیغاتی شرکت کردند. کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در این نمایشگاه، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات به نمایش گذاشته و تشکل‏های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، جدیدترین خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه کردند.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معنوی از نمایشگاه و میز خدمت و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در مورد سامانه تبلیغات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی استان های خراسان، یزد، مرکزی، قم، فارس و مازندران برای هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای برنامه های مرتبط در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشتند.

ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم هم‌راستا با برنامه‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن‌ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه‌ها و امکانات رایگان، بستر حضور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن‌های صنفی استانی تبلیغات فراهم کرد.

در این دوره از نمایشگاه کارگاه رایگان کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و کارگاه های استارتاپ به طور رایگان برای بازدیدکنندگان با استقبال بی سابقه ای مواجه شد.

نمایشگاه تبلیغات امسال، هم گام با سیاست های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالا و خدمات داخلی، تلاش کرد فضای تبلیغات کشور را به نفع تحقق این سیاست ها تنوع بخشیده و موجب شکل گیری، جریان سازی، نزدیکی و تعامل بیشتر صاحبان صنایع و صنعت تبلیغات کشور شود.


شنبه ۱۵ دى ۱۳۹۷