بازدید کارشناسان تبلیغات استان‌ها از پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات کشور

کارشناسان استانی حاضر در سیزدهمین همایش سراسری تبلیغات کشور در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده این همایش روز جمعه 14 دی ماه از پانردهمین نمایشگاه تبلیغات کشور بازدید کردند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

بازدید کارشناسان استانی تبلیغات کشور از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با هدف ارزیابی و آشنایی با تازه‌ترین دستاوردهای داخلی و خارجی و سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی نوین دولت مبتنی بر فناوری‌های روز و خلاقیت های دیجیتال در حوزه کسب و کارهای تبلیغات شامل کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی، فعالان حوزه تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات، تشکل‏های صنفی استان‌ها و زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، با هماهنگی و حمایت دفتر تبلیغات و ازطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

کارشناسان تبلیغات اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با هدف آشنایی و روزآمدسازی روندهای استانی با رویه‌ها و روندهای اجرایی اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآموزی سامانه‌های تبلیغات، سردرِ اصناف و ضوابط و مقررات جدید تبلیغات کشور دیروز همگام با توسعه سیاست‌های دولت در سیزدهمین همایش سراسری کارشناسان تبلیغات و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران کشور شرکت کردند.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات، برگزاری 3 رویداد تبلیغاتی را دی ماه امسال تدارک دید.


جمعه ۱۴ دى ۱۳۹۷