این همایش 2 روزه که به میزبانی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی و حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود؛ موضوعاتی همچون قوانین و مقررات تبلیغات، بازآموزی سامانه الکترونیک تبلیغات تدوین نظامنامه یکسانسازیِ رسیدگی به کانونها و فعالیتهای تبلیغاتی و بحث و بررسی فعالیتهای جاری تبلیغات در استانها را مورد توجه قرار خواهد داد.
جلسات و نشستهای تخصصی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در این نشست 2 روزه برگزار میشود و کارشناسان حاضر در همایش از چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی که به طور همزمان در تهران برگزار میشوند، بازدید خواهند کرد.