دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار کرد :نشست تخصصی رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی

هم‌اندیشی تخصصی « رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار  شد
به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار شد؛  وظایف رسانه‌های مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکه‌های اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانه‌هادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی،  نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محورهای بحث :

- بررسی نقش رسانه‌ها از حمایت از کالای ایرانی

- بررسی نقش تبلیغات رسانه‌ای در جهت‌دهی به رفتار مصرف‌کنندگان

- رسانه‌ها و کالاهای فرهنگی

- نحوه حمایت از استارت آپ‌های رسانه‌های داخلی

- بررسی نحوه تولید محتوای پیام‌های رسانه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی

-کارکرد رسانه‌ها در معرفی و تبلیغ کالای‌های خارجی و داخلی

سخنرانان:

- دکتر محمد حیدری ، مدیر کل اداره تبلیغات وزارت ارشاد

-  دکتر محمود  محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

-  دکتر حسین خطبیی، مدرس دانشگاه و روانپزشک

-  دکتر بهروز بهزادی، رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه اعتماد

- دکتر محمود دهقان، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی کل ایران

- دکترصفا صیرفی، رئیس هیأت مدیره شرکت نما‌ آهنگ

-سعید تقی پور ؛ سردبیر روزنامه جهان اقتصاد

-سیف الله یزدانی ؛ مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد ،

-ناصر بزرگمهر؛ مدیر مسئول روزنامه صمت

-زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها


سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷