صالحی در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: منزلت و کرامت کارکنان باید همواره حفظ شود


صالحی در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: منزلت و کرامت کارکنان باید همواره حفظ شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه گفت: کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فرهنگ و هنر کشور که اصلی ترین و هویتی ترین بخش جامعه است، کار و تلاش می کنند بنابراین باید منزلت و کرامت آن ها حفظ شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در این دیدار افزود: همکاری در این وزارتخانه که موضوعات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه را در برمی گیرد دارای ارزش قابل توجهی است.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری کارکنان وزارت متبوعش ادامه داد: در همراهی ها و همکاری های متقابل است که اتفاقات خوبی می تواند برای فرهنگ و هنر کشور پدید بیاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: رضایت شغلی و امنیت معیشتی موضوعاتی است که باید برای کارکنان در نظر گرفته است بنابراین باید تلاش کرد تا آنچه وجود دارد کاهش نیابد و امکانات رفاهی کارکنان بیش از گذشته افزایش یابد.

صالحی گفت: در سال ٩٦ تلاش شد تا سطح معیشتی و رفاهی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را افزایش دهیم و این مسیر را در سال جدید نیز ادامه خواهیم داد زیرا کارکنان نباید گرفتار بحران معیشتی بشوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مدیریت منابع باید به گونه ای عمل کند تا کارکنان احسای ناامنی شغلی و معیشتی نکنند و با انگیزه بیشتری به ادامه وظایف و فعالیت های خود بپردازند.

صالحی تصریح کرد: باید ازظرفیت قوانین و منابع موجود به نفع حوزه معیشتی کارکنان استفاده حداکثری شود و در حوزه هایی که می توان اقدامی در جهت منافع کارکنان انجام داد، کوتاهی نکنیم.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و منزلت کارکنان ادامه داد: انسان ها با تمام تفاوت های مذهبی، دینی، سیاسی و نژادی و ... دارای کرامت هستند. هر مقدار به هم نزدیک تر شویم درصد منزلت و کرامت هم بالاتر می رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: نیازمند ایده ها و همکاری ها و همدلی های کارکنان این وزارتخانه در بخش های مختلف فرهنگی و هنری هستیم تا بتوانیم اقدامات مناسب را تقویت و به رفع لغزش ها بپردازیم.

در ابتدای این دیدار علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های این معاونت در حوزه های حقوقی و رفاهی کارکنان این وزارتخانه ارائه داد.


چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷