دیدار هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران با مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی، روز دوشنبه 30 مرداد ماه سال جاری هیات مدیره  جدید انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران طی دیدار با دکترمحمّد حیدری مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی، به بحث و گفتگو پیرامون مسائل تبلیغات، کانون های  آگهی و تبلیغاتی و همکاری های دوجانبه پرداختند.
 در ابتدای این دیدار، دکتر دهقان رئیس جدید انجمن صنفی به مسائلی چون لایحه جدید قانون تبلیغات و اتحادیه کانون های تبلیغاتی اشاره کرد و خواستار رسیدگی و به سرانجام رساندن این موارد شد.
سپس سایر اعضای هیات مدیره انجمن به مسائلی همچون ساماندهی شرایط تبلیغات محیطی، بیمه و مالیات
کانون های تبلیغاتی و بهبود شرایط فعلی آنها و برگزاری دوره های آموزشی اشاره کردند و خواستار حمایت و همکاری دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی جهت بهبود شرایط موجود شدند .
در ادامه دکتر حیدری پس از اشاره به توانمندی های انجمن صنفی و استفاده بیشتر ازاین توانمندیها توسط اعضای آن، پیرامون مسائل مطرح شده بیان کرد که دفتر تبلیغات به طور مستمر پی گیر به سرانجام رسیدن لایحه قانون تبلیغات می باشد و امید می رود که در دولت دوازدهم به سرانجام برسد. همچنین در خصوص اتحادیه اعلام کرد که موضوع اتحادیه هم در حال پی گیری می باشد و در آینده نزدیک اتحادیه سراسری تشکیل خواهد شد. ولی لازم است انجمن همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشد.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی در ادامه افزود: شرایط آموزش رضایت بخش نیست و دفتر تبلیغات طرح آموزش کوتاه مدت و بلند مدت را آماده کرده است بزودی شرایط اجرای آن فراهم خواهد شد. در این ارتباط با موضوع تبلیغات محیطی  و شرایط قانونی آن ضمن اینکه فهرست ممنوعیت های قانونی تبلیغات را آماده کرده ایم در صدد هستیم تا از طریق مراجع ذیربط مثل شورای فرهنگ عمومی و یا وزارت بهداشت و درمان موارد قانونی را مجددا مورد بررسی قرار دهیم.
حیدری در پایان بیان کرد موضوع تبلیغات همانند یک منظومه است و همه عوامل دخیل درآن باید با یکدیگر تعامل لازم را داشته باشند. لذا لازم است نشست های تعاملی و همچنین رویدادهای مانند همایش ها و جشنواره ها طی همکاری دو جانبه و با حضور سایر سازمانهای ذیربط برگزار شود و این نیازمند فعالیت بیشتر انجمن می باشد .  


سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶