برگزاری کارگاه آموزشی سامانه تبلیغات در خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی؛ دومین دوره آموزشی منطقه ای سامانه تبلیغات و قوانین و مقررات مربوط به صدور و تمدید پروانه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی ویژه کارشناسان تبلیغات ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی ، گلستان، سمنان و مازندران روزهای یک شنبه96/8/21 و دوشنبه 8/22/ 96  به میزبانی استان خراسان و در شهر مشهد برگزار شد.
بنا به این گزارش این دوره آموزشی با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان با مراحل کاری و فرآیند ثبت نام و درخواست صدور مجوز متقاضیان تاسیس کانون آگهی تبلیغاتی در سامانه تبلیغات و رفع مشکلات موجود در این زمینه برگزار شد.
طبق این گزارش، هدف از برگزاری این کارگاه، تغییر فرآیند انجام کار از شکل سنتی به صورت الکترونیک، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت نام و تقاضای صدور مجوز تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی، تمدید اعتبار پروانه کانون و حذف مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد.
 این گزارش حاکی از آن است که کارشناسان حاضر در این نشست، ضمن آشنایی با مراحل کاری سامانه جامع تبلیغات، مشکلات و چالش های موجود در این حوزه را  همراه با مسائل قانون تبلیغات مطرح و مدیر کل و کارشناسان دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی به این سوالات پاسخ دادند.


دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶