همزمان با آغاز ماه صفر؛تشکیل ستادهای استانی برای برگزاری مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر گرامی اسلام (ص) در سراسر کشور

همزمان با آغاز ماه صفر و قرار گرفتن در ماه رحلت رسول گرامی اسلام(ص)، ستاد‌های استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم قرائت زیارت‌نامه رسول گرامی اسلام(ص) برای نهمین سال پیاپی فعالیت خود را آغاز کردند.
به گزارش ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)، این مراسم همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، ‌مصادف با یکشنبه، 30 آذرماه سال جاری در بقاء متبرکه، اماکن مذهبی و مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ ستادهای استانی فعالیت‌ خود را در هفته نخست ماه صفر در سراسر کشور،‌ به منظور اطلاع‌رسانی،‌ هماهنگی بیشتر در سطح استان، هماهنگی با استانداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهادها و سازمان‌های مرتبط فرهنگی و مذهبی آغاز کردند.
گفتنی است،‌ برگزاری جلسات ستادی، به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم قرائت زیارت‌نامه در استان‌ها از دیگر فعالیت‌های ستادهای استانی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در سراسر کشور به شمار می‌رود.
گسترش و ترویج سیره و معارف ناب نبوی در تعالیم دینی و گردهمایی مؤمنان در روز 28 صفر به نشانه وحدت اسلامی به منظور گرامیداشت مقام و ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه پیامبر(ص) به شمار می‌رود.


يكشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳